در حنجره هاي ما صدا را بفشارصوت و سخن و حرف و هجا را بفشارتاريكي از اين قشنگ تر مي خواهي؟اي مرگ بيا گلوي ما را بفشارجلیل صفربیگیپی نوشت: تنها يك قلب بي گناه مي دونه كه عشق چی میتونه باشه، اين، تنها قلب بی آلایش و پاک می طلبه كه بتونه، تو دیالکتیک تنهایی...ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 1:22
ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 1:22
ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 180 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 1:22
چند وقتی دسترسی به نت ندارم
غیبت صغری تشریف می برم
دیالکتیک تنهایی...ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: خداحافظی, نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: سه شنبه 9 آبان 1396 ساعت: 0:23
ما همچنان میسوزیم و میسازیم،
قسمت مان بوده یا نبوده
دیگر اهمیت ندارد....
صادق هدایت
نوشته شده در جمعه پنجم آبان ۱۳۹۶ساعت 10:52 توسط |
ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: شنبه 6 آبان 1396 ساعت: 5:44
ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 168 تاريخ: شنبه 6 آبان 1396 ساعت: 5:44